Στην τελική ευθεία βρίσκεται η δικαστική διερεύνηση της σοκαριστικής υπόθεσης που συγκλόνισε το πανελλήνιο ανήμερα των Θεοφανείων, στις 6 Ιανουαρίου 2026, με θύμα τον 17χρονο Άγγελο στις Σέρρες.
Η ακροαματική διαδικασία έχει οριστεί να ξεκινήσει την Τετάρτη 24 Ιουνίου στο Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων και θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών.
Στο εδώλιο του κατηγορουμένου θα καθίσει ο 15χρονος, ο οποίος αντιμετωπίζει την κατηγορία της ανθρωποκτονίας με δόλο σε ήρεμη ψυχική κατάσταση και παραμένει προφυλακισμένος σε κατάστημα κράτησης ανηλίκων στον Βόλο.
Τι έδειξε το πόρισμα της ιατροδικαστικής
Στο πόρισμα της ιατροδικαστικής έκθεσης καταγράφονται τα χτυπήματα που δέχτηκε το θύμα. Ο ιατροδικαστής διαπίστωσε μώλωπες σε μέτωπο, αυτί, μάτια, χείλη, στήθος, χέρια, δάχτυλα και στα πόδια.
Εντόπισε αποξηραμένο αίμα στη μύτη του 17χρονου, ενώ γίνεται λόγος για εκδορές σε σαγόνι, λαιμό, κλείδα, θώρακα, αγκώνες, καρπό, πλάτη και μέση. Οι μαρτυρίες και τα ιατροδικαστικά στοιχεία δείχνουν ότι ο 17χρονος κράτησε κυρίως αμυντική στάση και δεν αντέδρασε στην επίθεση που δέχτηκε.
«Κάποιος πήγε και τον ξανά χτύπησε»
Ήταν παραμονή των Θεοφανίων, όταν ο 15χρονος που κατηγορείται για τον ξυλοδαρμό και δύο φίλοι του καταγράφηκαν από κάμερα ασφαλείας να πλησιάζουν στην πλατεία των Σερρών. Ο ένας από τους δύο που συνόδευε τον 15χρονο, είχε δώσει στο «Live News» τη δική του εκδοχή για τα όσα έγιναν.
«Αυτό που είδαν τα μάτια μου, δεν γίνεται να έγινε αυτό το πράγμα. Κάποιος πήγε και τον ξανά χτύπησε. Εμείς ψάχνουμε όλοι, η Αστυνομία ψάχνει. Δεν γίνεται να μην βρίσκουμε».
Ο 15χρονος που συνελήφθη και προφυλακίστηκε, επιμένει πως τσακώθηκε με τον 17χρονο, αλλά όπως επαναλαμβάνει δεν τον τραυμάτισε θανάσιμα.
«Τον χτύπησα μόνο στο κεφάλι, πρόσωπο από την μπροστινή πλευρά, πουθενά αλλού. Δεν ξέρω γιατί έχει και αλλού χτυπήματα. Εγώ τον χτύπησα μόνο στο πρόσωπο».
Ο φίλος του 15χρονου κατηγορούμενου, πιστεύει πως δεν έχει αποκαλυφθεί όλη η αλήθεια για τις συνθήκες θανάτου του 17χρονου.
«Σηκώθηκε και περπατούσε κανονικά. Είχε μόνο λίγο αίμα στα χείλια του και λίγο στη μύτη».
«Δεν πιστεύω ότι εγώ τον σκότωσα»
Τα ευρήματα του ιατροδικαστή δείχνουν μανία και αγριότητα κατά τη διάρκεια της επίθεσης και φαίνεται να καταρρίπτουν τους ισχυρισμούς του 15χρονου περί ενός πολύ περιορισμένου καυγά.
«Σηκώθηκε το παιδί κι έφυγε. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ επαγγελματικά ούτε έχω εκπαίδευση από σχολή πολεμικών τεχνών. Απλά με τους φίλους μου κάνουμε ‘sparring’ καμιά φορά σε υπόγεια σπιτιών μας. Μπορεί να τον χτύπησε αυτοκίνητο ή κάποιος άλλος. Δεν πιστεύω ότι εγώ τον σκότωσα. Κλαίω για το παιδί. Η καρδιά μου έγινε πέτρα. Συγκλονίστηκα όταν έμαθα ότι δεν τον βρίσκανε. Έχω να σας πω με το χέρι στην καρδιά ότι εγώ δεν έδωσα τέτοιο ξύλο».
Οι γονείς του 17χρονου Άγγελου συνεχίζουν να ανεβαίνουν τον δικό τους Γολγοθά και περιμένουν, όπως λένε, να μάθουν όλη την αλήθεια για το άδικο και πρόωρο τέλος στη ζωή του παιδιού τους.






