Μαρία Αντωνά: Διασκέδασε στα μπουζούκια λίγο μετά τον χωρισμό από τον Άρη Σοϊλέδη
Η Μαρία Αντωνά διασκέδασε το βράδυ του Σαββάτου 13 Απριλίου στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται ο Νίκος Οικονομόπουλος, παρέα με την Αντιγόνη Ψυχράμη. Η πρώην παίκτρια του Survivor, λίγο καιρό μετά τον χωρισμό της με τον Άρη Σοϊλέδη ύστερα από...









