Επιμέλεια: Αγγελική Στόγια
Στη δημοσιότητα δόθηκε το πρώτο τρέιλερ για τον νέο κύκλο του GNTM που επιστρέφει από τον Σεπτέμβριο στο Star.
Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου βρίσκεται στο επίκεντρο του τηλεοπτικού διαγωνισμού μοντέλων, έχοντας διπλό ρόλο, τόσο εκείνον της παρουσιάστριας όσο και εκείνου του μέλους της κριτικής επιτροπής. Επίσης, επιστρέφουν o Άγγελος Μπράτης και ο Λάκης Γαβαλάς.
Νέα προσθήκη στο GNTM αποτελεί η Μπέττυ Μαγγίρα, η οποία έρχεται στην κριτική επιτροπή του για να προσθέσει τη δική της δυναμική στην ομάδα των κριτών.
Στο παιχνίδι επανέρχεται για μία ακόμη χρονία η Ζενεβιέβ Μαζαρί, η οποία ως Creative Director θα βάζει τη δική της δημιουργική υπογραφή σε κάθε φωτογράφιση και κάθε concept του νέου κύκλου.
Δείτε το τρέιλερ






