Ελλάδα

Τι λέει ο πρόεδρος διασωστών του ΕΚΑΒ για το περιστατικό στη Θάσο – « Ζητούσαν να κόψουν εισιτήριο»


Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε ένα πρωτοφανές περιστατικό που σημειώθηκε κατά τη διακομιδή καρκινοπαθούς από τη Θάσο προς την Καβάλα με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Συγκεκριμένα, το πλήρωμα του οχήματος κλήθηκε να καταβάλει το ποσό των 39 ευρώ για ακτοπλοϊκό εισιτήριο προκειμένου να επιβιβαστεί στο ferry boat της γραμμής Λιμένας – Κεραμωτή.

«Όταν το ασθενοφόρο έφτασε με τον ασθενή στο λιμάνι, από τα εκδοτήρια των εισιτηρίων ζητήθηκε από τους συναδέλφους διασώστες να κόψουν εισιτήριο και οι δύο διασώστες και για το ασθενοφόρo»

Το συμβάν εκτυλίχθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 22 Ιουνίου, ενώ το ασθενοφόρο εκτελούσε υπηρεσιακή αποστολή για τη μεταφορά ασθενούς που έχρηζε νοσηλείας.

Παρά τον επείγοντα χαρακτήρα της διακομιδής, ζητήθηκε από το πλήρωμα να καταβάλει το αντίτιμο της μεταφοράς του οχήματος.

«Προχθές δόθηκε εντολή στους συναδέλφους που δρουν στον τομέα ΕΚΑΒ Θάσου να διακομίσουν ένα περιστατικό από το Κέντρο Υγείας Πρίνου προς το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας. Η διαδρομή που ακολουθείται είναι από το Κέντρο Υγείας στο λιμάνι του Λιμένα, στη Θάσο, και από κει στο λιμάνι της Κεραμωτής για να μπει στο χερσαίο τμήμα και να διακομιστεί στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας», είπε ο Κώστας Τσιτσιλικάκης, πρόεδρος της Ένωσης Διασωστών ΕΚΑΒ Ελλάδας και συμπλήρωσε:

«Όταν το ασθενοφόρο έφτασε με τον ασθενή στο λιμάνι, από τα εκδοτήρια των εισιτηρίων ζητήθηκε από τους συναδέλφους διασώστες να κόψουν εισιτήριο και οι δύο διασώστες και για το ασθενοφόρο. Οι συνάδελφοι ήρθαν προ εκπλήξεως, δεν το περίμεναν αυτό γιατί είθισται σε όλη την Ελλάδα τα οχήματα έκτακτης ανάγκης να πηγαίνουν δωρεάν».

«Επειδή όμως έπρεπε να συνεχιστεί το δρομολόγιο της γραμμής, οι συνάδελφοι αρχικώς αρνήθηκαν και είπαν ότι ‘δεν είναι δυνατόν, πώς θα πληρώσουμε εμείς μια τέτοιου είδους διακομιδή απ’ τη στιγμή που είμαστε σε εντεταλμένη υπηρεσία;’ και για να μην καθυστερήσει το δρομολόγιο επιβιβάστηκαν στο ferry boat, και εκεί πλέον, μετά, εν πλω, για μία ακόμα φορά ο καπετάνιος και το πλήρωμα ζήτησε πάλι από τους συναδέλφους να τους καταβληθεί το εισιτήριο».

Μετά τις αντιδράσεις που ακολούθησαν, η εταιρεία υποστήριξε ότι θεώρησε το ασθενοφόρο ιδιωτικό, παρόλο που έφερε ξεκάθαρα την ένδειξη ΕΚΑΒ.

Η Ένωση Διασωστών ΕΚΑΒ Ελλάδας ήρθε σε επαφή με το υπουργείο Υγείας, ζητώντας νομοθετική ρύθμιση για το ζήτημα. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε συνεργασία με τον υπουργό Πολιτικής Προστασίας Βασίλη Κικίλια δεσμεύτηκαν για την επίλυση του ζητήματος, προκειμένου να αποφευχθούν μοιραίες καθυστερήσεις για τους ασθενείς που μεταφέρει το ΕΚΑΒ.



Source link

sporadesnews
the authorsporadesnews