Τη νέα περίοδο της ζωής της απολαμβάνει η Μαριαλένα Ρουμελιώτη, καθώς πριν από λίγες εβδομάδες έγινε για πρώτη φορά μητέρα, φέρνοντας στον κόσμο τον γιο της.
Η πρώην παίκτρια του Survivor μοιράζεται συχνά στιγμές από την καθημερινότητά της στα social media, δείχνοντας στους διαδικτυακούς της φίλους πώς εξελίσσεται η ζωή της μετά τον τοκετό.
Σε πρόσφατο στιγμιότυπο που δημοσίευσε, η ίδια εμφανίστηκε μπροστά στον καθρέφτη και αποκάλυψε ότι έχει ήδη χάσει 13 κιλά μέσα σε μόλις δύο εβδομάδες από τη γέννηση του παιδιού της, γράφοντας χαρακτηριστικά: «-13 κιλά και συνεχίζουμε».
Πέρα από τους αριθμούς, η Μαριαλένα φαίνεται να απολαμβάνει τη νέα της καθημερινότητα, με επίκεντρο πλέον τον ρόλο της ως μητέρα.







